OBCHODNÉ PODMIENKY

1. OBJEDNÁVANIE.

Ponúkame vám možnosť nákupu priamo z pohodlia vášho domova, kde môžete nakupovať nonstop. Objednávať si môžete jednoducho a pohodlne pomocou nákupného košíka, telefónu, e-mailu, faxu či písomne na našej adrese. V obidvoch prípadoch je kupujúci povinný uviesť do objednávkového listu alebo oznámiť ústne nasledovné údaje:
*meno a priezvisko kupujúceho,
*adresu kupujúceho,
*druh, množstvo a cenu tovaru,
*adresu dodania tovaru,
*telefonický a emailový kontakt,
*ak je kupujúci právnická osoba musí uviesť aj IČO a DIČ, platcovia DPH uvádzajú aj IČ DPH. V danom prípade sa zmluvný vzťah riadi ustanoveniami obchodného zákonníka o kúpnej zmluve.

 


2. POTVRDENIE OBJEDNÁVKY.

Objednávka je prijatá do 24 hodín, potvrdenie objednávky vám pošleme e-mailom. U niektorých objednávok (väčšie množstvo a pod.) vás budeme kontaktovať telefonicky pre potvrdenie objednávky.

 

3. ZRUŠENIE OBJEDNÁVKY.

Každú objednávku môžete do 2 hodín zrušiť, a to telefonicky, či e-mailom. Stačí uviesť meno, e-mail a popis objednaného tovaru.

 

4. PLATBA

Možnosť výberu platby:

- bankovým prevodom na náš účet

- dobierkou

 

5. BALNÉ A POŠTOVNÉ.

Objednaný tovar vám pošleme Slovenskou poštou a to ako balík, alebo listovú zásielku aj ako dobierku v cene 2,80 €.

Niektoré typy tovarov zasielame vybranou kuriérskou službou.

 

 

6. DODACIA LEHOTA.

Dodacia lehota je 1 - 3 dní na tovar, ktorý je skladom. V prípade, že niektorý tovar nebude skladom, budeme vás okamžite kontaktovať na dohodnutie termínu dodania.

 

7. VÝMENA TOVARU( Nevhodne objednaný – nefunkčný tovar – Reklamácia).


V prípade potreby vám nepoužitý a nepoškodený tovar v originálnom obale vymeníme za iný druh, alebo vrátime peniaze na váš účet. Tovar stačí poslať doporučeným balíkom (nie na dobierku) na našu adresu. Náklady spojené s výmenou tovaru znáša v plnej výške kupujúci. Náklady spojené s reklamáciou znáša kupujúci, náklady na výmenu a následné zaslanie nového – opraveného výrobku v záručnej dobe znáša predávajúci.

 

8. PODMIENKY PRE ZRUŠENIE OBJEDNÁVKY - ZÁRUKA VRÁTENIA PEŇAZÍ.

Právo zákazníka na odstúpenie.

Ak je kúpna zmluva uzatvorená pomocou prostriedkov komunikácie na diaľku (v internetovom obchode), má spotrebiteľ právo odstúpiť od zmluvy do 14 dní od prevzatia tovaru a to aj bez udania dôvodu. V takom prípade spotrebiteľ kontaktuje predávajúceho a najlepšie písomne uvedie, že odstupuje od zmluvy s uvedením čísla objednávky, dátumu nákupu a čísla účtu pre vrátenie peňazí. Peniaze je možné vrátiť tiež v hotovosti v sídle spoločnosti. Odstúpenie od zmluvy musí byť doručené najneskôr posledný deň 14 dňovej lehoty. V osobitných prípadoch môže byť s prihliadnutím na okolnosti predĺžená lehota vrátenia, nie však dlhšie ako 30 dní od doručenia.

Toto ustanovenie zákona však nemožno chápať ako možnosť bezplatného zapožičania tovaru. Spotrebiteľ v prípade využitia práva na odstúpenie od zmluvy do 14 dní od prevzatia plnenia, musí dodávateľovi vydať všetko, čo na základe kúpnej zmluvy získal. Ak to už nie je dobre možné (napr. v medziobdobí bol tovar zničený alebo spotrebovaný), musí spotrebiteľ poskytnúť peňažnú náhradu ako protihodnotu toho, čo už nemôže byť vydané. Ak je vrátený tovar poškodený iba čiastočne, môže predávajúci uplatniť na spotrebiteľovi právo na náhradu škody a započítať svoj nárok na vrátenú kúpnu cenu. Predávajúci je v takom prípade povinný vzniknutú škodu preukázať. Predávajúci spotrebiteľovi v takom prípade vracia iba takto zníženú kúpnu cenu.

Na kúpnu cenu, ktorá má byť kupujúcemu vrátená, môže predávajúci naviac započítať svoje skutočne vynaložené náklady spojené s vrátením tovaru (náklady na prepravu a pod).

Právo na odstúpenie od zmluvy spotrebiteľ nemá, v prípade zmlúv:

na poskytovanie Služieb, ak s ich plnením bolo s jeho súhlasom začaté pred uplynutím lehoty 14 dní od prevzatia plnenia, 
na dodávku tovaru alebo služieb, ktorých cena závisí na výchylkách finančného trhu nezávisle na vôli predávajúceho, 
na dodávku tovaru upraveného podľa priania kupujúceho alebo pre jeho osobu, ako aj tovar, ktorý podlieha rýchlej skaze, opotrebovaniu alebo zastaraniu, 
na dodávku audio a video nahrávok a počítačových programov, ak poruší kupujúci ich originálny obal, 
na dodávku novín, periodík a časopisov, spočívajúcich v hre alebo lotérii.

Právo dodávateľa na odstúpenie.

Dodávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť iba do okamžiku odoslania tovaru, a to len v prípade nedostupnosti tovaru alebo výraznej zmeny ceny tovaru. Pred odstúpením je ale dodávateľ vždy povinný kontaktovať zákazníka za účelom dohody o ďalšom postupe.

Vrátenie tovaru zákazníkom.

Najskôr nás kontaktujte, najlepšie písomnou formou, tj. e-mailom. Tovar nám posielajte výhradne ako doporučenú zásielku alebo balík. V žiadnom prípade nie ako dobierku - bude Vám vrátená. V prípade, že je tovar vrátený dodávateľovi v inom ako neporušenom stave, je zákazník povinný nahradiť predovšetkým náklady súvisiace s uvedením tovaru do pôvodného stavu a vzniknutú škodu na tovare (neúplný obsah, poškodený obal, opotrebenie tovaru a pod.). Dodávateľ je v prípade odstúpenia povinný zákazníkovi vrátiť už zaplatenú kúpnu cenu alebo jej časť. Kúpna cena alebo jej časť bude zákazníkovi vyplatená v najkratšom možnom termíne, najneskôr však do 14 dní od vrátenia tovaru.

Príklad, vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy:

(vyplňte a zašlite tento formulár len v prípade, že si želáte odstúpiť od zmluvy) Možnsť zaslania listom, ale aj emailom, ktorý bude obsahovať uvedené náležitosti.

— Komu : Mgr. Richard Gašparík - chardy, L.Janáčka 44, 917 01 Trnava, IČO – 46 451 943, DIČ – 107 959 0138, IČDPH – SK107 959 0138

— Týmto oznamujem/oznamujeme (*), že odstupujem/odstupujeme (*) od zmluvy na tento tovar/od zmluvy o poskytnutí tejto služby (*) : ..............

— Dátum objednania/dátum prijatia (*) ..............

—  Meno a priezvisko spotrebiteľa/spotrebiteľov (*) ..............

— Adresa spotrebiteľa/spotrebiteľov (*) ..............

— Podpis spotrebiteľa/spotrebiteľov (*) (iba ak sa tento formulár podáva v listinnej podobe) ..............

— Dátum ..............

(*) Nehodiace sa prečiarknite.

 

9. OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV.

Všetky osobné údaje poskytnuté zákazníkom v rámci objednávky tovaru či zákaznícke registrácie prostredníctvom internetového obchodu www.brandsmania.sk sú zhromažďované, spracovávané a uchovávané v súlade so zákonom č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov (ďalej ako „ZOOÚ"). K poskytovaniu osobných údajov dochádza pri odoslaní objednávky alebo registrácii zákazníckeho účtu Brandsmania v rámci internetovej predajne Brandsmania, a to v rozsahu údajov uvádzaných vo formulári objednávky či v registračnom formulári.

9.2 Odoslaním objednávky, resp. uzatvorením kúpnej zmluvy, dáva zákazník v súlade so zák. č. 122/2013 Z.z. súhlas predávajúcemu so spracovaním, zhromažďovaním a uchovávaním jeho osobných údajov pre účely uzavretia kúpnej zmluvy, vybavenia objednávok a súvisiacej komunikácie so zákazníkom, ale aj po úspešnom vybavení objednávky pre účely plnenia zo zmluvy a vedenie príslušnej evidencie (napr. pri vybavovaní reklamácií, vedení účtovníctva a pod.), a to až do doby jeho písomného vyjadrenia nesúhlasu s týmto spracovaním. Osobné údaje sú spracované v rozsahu: meno, priezvisko, adresa, telefón, e-mail. Zákazník má právo na prístup k svojim osobným údajom, právo na ich opravu vrátane ďalších zákonných práv k týmto údajom. Odoslaním objednávky sa rozumie aj mailová objednávka cez tocoide.info@gmail.com ( napr. pri uplatňovaní zľavových kupónov ). Predávajúci neposkytuje, nezverejňuje a nesprístupňuje osobné údaje zákazníkov žiadnej ďalšej osobe, s výnimkou spoločností zabezpečujúcich prepravu tovaru, ktorým sú osobné údaje zákazníkov odovzdávané v minimálnom rozsahu potrebnom pre účely doručenia tovaru.

9.3 Vykonaním registrácie zákazníckeho účtu cez internetový obchod www.tocoide.sk , zákazník súhlasí s tým, aby v súlade so zákonom č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov predávajúci, prípadne tretia osoba, ako touto spoločnosťou určený sprostredkovateľ v zmysle citovaného zákona, spracovávala, zhromažďovala a uchovávala osobné údaje zákazníka poskytnuté zákazníkom pri jeho registrácii. Zákazník tiež uskutočnením zákazníckej registrácie a/alebo zaškrtnutím súhlasu so zasielaním noviniek akoukoľvek formou pri odosielaní objednávky, udeľuje predávajúcemu súhlas so spracovaním a využívaním týchto jeho osobných údajov pre účely propagačné aj marketingové a s odovzdaním týchto údajov obchodným partnerom predávajúceho na účely propagácie a marketingu, a súčasne vyslovuje súhlas s tým, aby predávajúci a prípadne tretie osoby, s ktorými táto spoločnosť uzatvorila príslušné zmluvné dojednania, posielali zákazníkovi obchodné oznámenia v elektronickej podobe, v zmysle zák. č 147/2001 Z. z. o reklame a zák. č. 610/2003 Z. z. o elektronickej komunikácii. Osobné údaje sú spracovávané v rozsahu: meno, priezvisko, dátum narodenia, adresa, telefón, e-mail, pohlavie.
Zákazník má právo na prístup k svojim osobným údajom, právo na ich opravu, vrátane ďalších zákonných práv k týmto údajom.

9.4 Predávajúci neposkytuje, nezverejňuje a nesprístupňuje osobné údaje zákazníkov žiadnej ďalšej osobe, s výnimkou: spoločností zabezpečujúcich prepravu tovaru, ktorým sú osobné údaje zákazníkov odovzdávané v minimálnom rozsahu potrebnom na účely doručenia tovaru (najmä Slovenská Pošta).
Súhlas so spracovaním osobných údajov a zasielaním obchodných informácií je udelený na dobu neurčitú a je možné ho kedykoľvek zdarma odvolať výslovným a určitým prejavom v písomnej forme adresovanej predávajúcemu, a to poštou, telefonicky alebo elektronicky na e-mail info@brandsmania.sk . Odvolaním súhlasu so spracovaním osobných údajov dôjde zároveň k zrušeniu zákazníckej registrácie.
Zákazník má podľa zák. č. 122/2013 Z.z. v súvislosti so spracovaním osobných údajov najmä nasledujúce práva:
Zákazník má právo na základe písomnej žiadosti od predávajúceho vyžadovať:

a) potvrdenie, či sú alebo nie sú osobné údaje o ňom spracúvané,

b) vo všeobecne zrozumiteľnej forme informácie o spracúvaní osobných údajov v informačnom systéme v rozsahu podľa § 15 ods. 1 písm. a) až e) druhý až šiesty bod; pri vydaní rozhodnutia podľa odseku 5 je dotknutá osoba oprávnená oboznámiť sa s postupom spracúvania a vyhodnocovania operácií,

c) vo všeobecne zrozumiteľnej forme presné informácie o zdroji, z ktorého získal jeho osobné údaje na spracúvanie,

d) vo všeobecne zrozumiteľnej forme zoznam jeho osobných údajov, ktoré sú predmetom spracúvania,

e) opravu alebo likvidáciu svojich nesprávnych, neúplných alebo neaktuálnych osobných údajov, ktoré sú predmetom spracúvania,

f) likvidáciu jeho osobných údajov, ktorých účel spracúvania sa skončil; ak sú predmetom spracúvania úradné doklady obsahujúce osobné údaje, môže požiadať o ich vrátenie,

g) likvidáciu jeho osobných údajov, ktoré sú predmetom spracúvania, ak došlo k porušeniu zákona,

h) blokovanie jeho osobných údajov z dôvodu odvolania súhlasu pred uplynutím času jeho platnosti, ak prevádzkovateľ spracúva osobné údaje na základe súhlasu dotknutej osoby.

Zákazník má právo u predávajúceho na základe písomnej žiadosti namietať voči:

a) spracúvaniu jeho osobných údajov, o ktorých predpokladá, že sú alebo budú spracúvané na účely priameho marketingu bez jeho súhlasu, a žiadať ich likvidáciu,

b) využívaniu osobných údajov uvedených v § 10 ods. 3 písm. d) na účely priameho marketingu v poštovom styku, alebo

c) poskytovaniu osobných údajov uvedených v § 10 ods. 3 písm. d) na účely priameho marketingu.

Zákazník súhlasí so zasielaním obchodných oznámení a obchodných informácií s novinkami a ponukami, maximálne však 4-krát za mesiac. Osobné údaje zákazníkov dodávateľ nepredáva žiadnej ďalšej osobe. Na vyžiadania v popise vyššie je možné okamžité zrušenie týchto zasielaní, možnosť zrušenia je aj v záhlaví pätičky reklamných oznamení.

 

10. REKLAMAČNÝ PORIADOK

10.1 Reklamácie

V prípade, že tovar, ktorý ste od nás dostali, je poškodený alebo nefunkčný, postupujte podľa reklamačného poriadku. Vrátenie tovaru z dôvodu odstúpenia od zmluvy je popísané v bode 7 a 8. Obchodných podmienok.

10.2 Reklamačný poriadok

Výrobky, na ktoré sa vzťahuje právo uplatnenia reklamácie musia byť odovzdané na posúdenie ihneď po zistení závady, musia byť čisté a s náležitými dokladmi a popisom závady, prípadne označeným miestom závady.

Ako postupovať

V prípade reklamácie môžete zvoliť dve možnosti, postupujte podľa popisu nižšie: Zašlite výrobok na adresu - "kontaktná adresa". Preprava je hradená stranou predávajúceho. Akonáhle budete vedieť kedy a kde zásielku budeme môcť vyzdvihnúť, kontaktujte nás. Zásielka musí byť kompletná (vrátane príslušenstva a všetkej dokumentácie) a v stave, v akom ste ju prevzali pri dodávke. K tovaru priložte doklad o kúpe. Vždy prosím použite baliaci papier či kartón, tak aby nemohlo počas prepravy dôjsť k polepenie, popísanie či inému znehodnoteniu pôvodných obalov. Neposielajte tovar na dobierku, v takom prípade nebude tovar prevzatý. Odporúčame Vám tovar poistiť. Ihneď po obdržaní tovaru obdržíte reklamačný protokol. Tovar musí byť pre prepravu riadne zabalený, tak aby nedošlo k jeho ďalšiemu prípadnému poškodeniu. Chybný alebo poškodený tovar bude vymenený alebo bude vrátená kúpna cena. K tovaru musia byť priložené všetky listiny, ktoré nakupujúci s tovarom obdržal, teda napríklad paragón, záručný list a iné. Predávajúci nepreberá zodpovednosť za škody vyplývajúci z prevádzky produktov, funkčných vlastností a škôd z neodborného používania produktov, rovnako ako škôd spôsobených vonkajšími udalosťami a chybnou manipuláciou. Na vady tohto pôvodu sa nevzťahuje ani poskytnutá záruka. Tovar je z hygienických dôvodov na reklamáciu prijatý len riadne vyčistený. Ak výrobca poskytuje záruku dlhšiu, je uvedená pri tovare v katalógu. U zamietnutých reklamácií môžu byť účtované náklady na reklamačné konanie a manipulačné poplatky. O vybavení reklamácie budete informovaní e-mailom, prípadne SMS. Rovnako ako pri dodaní objednávky budete informovaní o expedícii balíka a termíne doručenia. Ďakujeme Vám za čas, ktorý ste strávili prečítaním obchodných podmienok.

Obchodné podmienky sú riadené zákonom o ochrane spotrebiteľa 102/2014 Zz.

Alternatívny spôsob riešenia spotrebiteľských sporov

  1. Vážený spotrebiteľ. Ak sa domnievate, že sme porušili Vaše práva, alebo nie ste spokojný so spôsobom, ktorým sme vybavili Vašu reklamáciu, svoju žiadosť o nápravu nám  zašlite na našu emailovú adresu: info@brandsmania.sk
  2. Ak  Vám odpovieme na túto žiadosť zamietavo, alebo na ňu neodpovieme do 30 dní od jej odoslania na uvedenú emailovú adresu,  prípadne nebudete spokojný s našim riešením, potom na základe novelizovaného Zákona  č. 102/2014 a Zákona č. 391/2015 o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov, máte právo na alternatívny (mimosúdny) spôsob riešenia sporov.
  3. Návrh môžete podať spôsobom určeným podľa §12 Zákona 391/2015 Z.z. Na podanie návrhu môžete využiť formulár, ktorého vzor je dostupný aj na webovom sídle príslušného ministerstva  a každého subjektu alternatívneho riešenia sporov.
  4. Zoznam subjektov alternatívneho riešenia sporov k dátumu 10.4.2016 je tu: http://www.mhsr.sk/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov/146987s. Spotrebiteľ má právo voľby, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov sa obráti.
  5. Adresa na podávanie podaní v elektronickej podobe na Slovenskú obchodnú inšpekciu je ars@soi.sk.
  6. Subjekt alternatívneho riešenia sporov môže návrh spotrebiteľa odmietnuť, napr.:
  • ak vyčísliteľná hodnota sporu nepresahuje sumu 20 eur;
  • ak je vzhľadom na všetky okolnosti zrejmé, že alternatívne riešenie sporu by bolo možné viesť len s vyvinutím neprimeraného úsilia, a podobne.
  1. Spotrebiteľ môže podať sťažnosť aj prostredníctvom platformy alternatívneho riešenia sporov RSO, ktorá je dostupná online na: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SK. Sťažnosť tu môže podať spotrebiteľ žijúci v EÚ na obchodníka so sídlom v EÚ.
  2. Náklady spojené s alternatívnym riešením sporu znáša každá zo strán sporu samostatne bez možnosti ich náhrady.

 

11. STAROSTLIVOSŤ O ŠPERKY

Bižutéria nemá rovnaké vlastnosti ako šperk zo zlata či striebra. Pôvodný vzhľad zakúpeného výrobku zachováte, ak zabránite jeho styku s vodou, parfumom a lakom na vlasy. Aj kontakt s ľudským potom môže niekedy zareagovať  a  vzhľad výrobku sa môže zhoršiť. Komponenty použité na  výrobu bižutérie sú bez použitia niklu, takže pravdepodobnosť alergickej reakcie je minimálna. Ak by i napriek tomu prišlo k podráždeniu pokožky, výrobok neodporúčame ďalej nosiť.

Bižutéria je krehká a pri neopatrnom zaobchádzaní sa veľmi ľahko poškodí.

Chráňte ju pred kontaktom s tvrdými predmetmi.

Odkladajte ju pred sprchovaním, kúpaním, umývaním riadu a podobnými činnosťami, pri ktorých šperk prichádza do styku s vodou, aby neprišlo k poškodeniu povrchovej úpravy jednotlivých dielov.

Šperky odkladajte pred spaním, pri športovaní alebo inej fyzickej námahe, zabránite tým mechanickému či povrchovému poškodeniu výrobku.

Vyhýbajte sa kontaktu s chemickými prostriedkami. Pôsobenie parfúmov, vôní, morskej vody, krémov, chlóru a iných chemikálií môže spôsobiť poškodenie povrchovej úpravy šperkov.

Životnosť bižutérie predĺžite, ak ju budete uchovávať v sáčku alebo v krabičke, oddelene od ostatných šperkov.

Čistenie bižutérie:

Bižutériu odporúčame pravidelne čistiť.

Kovové časti odporúčame  ošetriť preleštením jemnou mäkkou tkaninou alebo čističom kovov.

Na čistenie výrobkov s rhodiovaným povrchom nepoužívajte abrazívne materiály. Odporúčame mäkkú handričku namočenú vo vlažnej vode (nesmie byť horúca). Opláchnuť a vysušiť.

Ak by boli šperky veľmi znečistené, odporúčame zveriť túto prácu odborníkovi.

V prípade zistenia chyby u zakúpeného výrobku je potrebné tento tovar bezodkladne reklamovať v zmysle §599 Občianskeho zákonníka.

Reklamácia sa vzťahuje len na:

- preukázateľné výrobné chyby spôsobené výrobcom, ktoré boli zistené ihneď po dodaní tovaru.

Reklamácia sa nevzťahuje na:

- zjavné chyby, ktoré neboli zistené pri nákupe

- chyby spôsobené užívateľom počas bežného používania tovaru.

- poškodenia v dôsledku nedodržania riadnej starostlivosti o bižutériu, hlavne v prípade poškodenia vodou, lakom na vlasy a parfumom.

- mechanického poškodenia, t.j. odretie, poškrabanie, odtrhnutie, rozbitie v dôsledku úderov/pádu atď.

Žiadne dôvody pre reklamácie pri hodinkách sú napr .:
- Prázdne batérie
- Škrabance, poškodenia alebo opotrebovanie na vonkajšom nastavení - náramok, spona alebo ciferník
- Rozbité sklo, poškodenie skla, voda alebo zahmlievania skla zvnútra
- Zlomenie, strata alebo poškodenie koruny, náramku alebo spony
- Strata zirkónov
- Mechanické poškodenie (napríklad, voľné ručičky alebo indexy)
Sťažnosť bude považované za nami a výrobcom ako neodôvodnené, ak vyššie uvedené závady sú spôsobené týmto:
- Neodborným či neopatrným zaobchádzaním
- Nedodržanie inštrukcií (ak je súčasťou dodávky)
- Neoprávnenými zásahmi tretími stranami
- Bežné opotrebenie
Záruka je neplatná, ak hodinky boli poškodené nehodou, nedbalosťou, zneužitím alebo nedbalým používaním, neodbornými opravami.

Pri  našej bižutérii sú tieto druhy povrchových úprav kovových komponentov:

RHODIUM – rhodiovanie je povrchová úprava bižutérnych komponentov, pri ktorom sa na kovový podklad nanáša rohodium, je to veľmi vzácny striebrobiely, vysoko lesklý kujný kov. Patrí medzi platinové kovy a jeho cena je 3x vyššia ako rýdze zlato. Je známy svojou tvrdosťou, odolnosťou voči oderu a zároveň vysokým leskom, dokonca je odolnejší voči vonkajším vplyvom (ľudský pot , svetlo, , atď.) než zlato.  Vďaka jeho vlastnostiam sa veľmi často používa k povrchovej úprave strieborných (a iných) šperkov. Rhodium je zdravotne nezávadný kov a preto je vhodný aj pre alergikov, chráni šperk pred mechanickým opotrebením a spomaľuje proces starnutia šperku. Rhodium najčastejšie používame v kombinácii s krištáľmi  Swarovski Elements.

Postriebrený bižutérny kov – (bez obsahu niklu)

Platina – (bez obsahu niklu)

Poškodenie výrobkov nedodržaním uvedených zásad nemôže byť predmetom reklamácie!

Akákoľvek bižutéria alebo šperky sú nevhodné pre deti do 3 rokov.

Dovoľujeme si Vás upozorniť, že šperky plnia ozdobnú funkciu. Doporučujeme Vám nenosiť prstene pri fyzicky náročnej práci, pretože pri kontakte prsteňa s tvrdým povrchom dochádza k jeho povrchovému poškodeniu, na ktoré nie je možné uplatniť záruku.


Reklamovaný tovar treba zaslať na adresu:

Mgr. Richard Gašparík - chardy

L.Janáčka 44

917 01 Trnava

 

Ďakujeme za prečítanie si našich obchodných podmienok,

s pozdravom predávajúci

 

Mgr. Richard Gašparík - chardy

L. Janáčka 44, 917 01 Trnava,

IČO – 46 451 943,

DIČ – 107 959 0138,

IČDPH – SK107 959 0138

 

YzAxZjhl